lördag 31 juli 2010


hejhopp:) Snart kommer Nicole och ja längtar som fan:). För vi ska pierca oss ju, det blir kul de;P. japp :) på måndag så ska jag typ på stan med emmelie och "fönstershoppa"/ shoppa med ögonen xD... Hade aldrig hört det förut förän hon hade sagt det hahhah:).. För på måndag får jag pengar, fast dom ska nog in på mobilen;).. Min mobil typ suger allvarligt:P.. Jag ska typ fabriksåterställa mobilen igen för den dampar... :P jag har ju redan gjort det en gång för jag kunde inte ta emot sms och så... Hade full ikorg, 6000 sms i inkorgen eller mer :P... jaooåp och man kunde bara radera en i taget.. fan va jobbigt jag testade men raderade kanske 100 st i så fall :P orkade inte mer sen så jag fabriksåterställde den och förlorade allt på telefonen :P men sen la jag ju in kontakterna igen:P... Jaoow ska typ göra så igen nu så hejdå:P
Smsa på måndag:D
//feffe;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar